Google AdWords

Oferujemy kompleksową obsługę kampanii reklamowych Google AdWords. Projektujemy, wdrażamy i prowadzimy kampanie zarówno małym lokalnym firmom z małymi budżetami jak i dużym przedsiębiorstwom o zasięgu ogólnopolskim i międzynarodowym.

To ty ustalasz budżet i cele kampanii reklamowej! Twoja kampania Google AdWords zostanie zaprojektowana i przeprowadzona według Twoich zasad, co nie zmienia faktu, że jeżeli coś będzie można w niej poprawić nie zawahamy się o tym wspomnieć 

Częstą praktyką agencji reklamowych jest tworzenie kampanii na swoich kontach i jedynie przydzielanie klientowi praw do wglądu na czas umowy. Umowa dobiega końca -> klient zostaje z niczym. My proponujemy odmienny model współpracy – kampania Google AdWords prowadzona jest na Twoim koncie, dzięki czemu masz do niej ciągły i nieograniczony dostęp, a po zakończeniu współpracy w dalszym ciągu masz dostęp do utworzonych kampanii.

Oferujemy kompleksową obsługę kampanii, ale jeżeli jesteś zainteresowany jedynie częścią oferty, napisz! Jesteśmy elastyczni i przygotujemy ofertę specjalnie dla Ciebie!

 

Kompleksowa obsługa Google AdWords:



Kampanie
tekstowe

Reklama w formie tekstu wyświetlana jako wynik wyszukiwania określonej frazy w Google. Składa się w tytułu, krótkiego opisu, linku i wybranego rozszerzenie reklamy.


Kampanie
graficzne

Reklama w formie banerów graficznych o dowolnym rozmiarze wyświetlanych na stronach i portalach internetowych. Banery te mogą być zarówno w formie obrazka jak i ruchomej animacji.


Kampanie produktowe

Reklama w formie oferty produktowej. Wyświetlana na samej górze wyników wyszukiwania, jako rezultat wpisania określonych fraz kluczowych w Google.


Kampanie remarketingowe

Reklamy ‚podążające’ za klientem. Pozwalają one na dokładne targetowanie reklamy. Wyświetlają się one w wielu miejscach potencjalnym klientom na podstawie ich wcześniejszych wyszukiwań w Google.


Zliczanie
konwersji

Mechanizm liczenia konwersji pozwala na mierzenie efektów kampani reklamowej, tj. zliczanie ilu klientów wykonało określoną akcję (np. zakup w e-sklepie) po kliknięciu w reklamę.